مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:022022-01-26اقتصادي

سرمایه گذاری 700میلیارد تومانی بنیاد برکت در توسعه شیلات گلستان


مدیرعامل بنیاد برکت از سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی این بنیاد در اقتصاد دریایی گلستان خبرداد و گفت: طرح «دریای برکت» با ایجاد 15 هزار فرصت شغلی در سواحل گلستان اجرا می شود.

- ، محمد ترکمانه، شامگاه چهارشنبه در امضا تفاهم نامه همکاری به میزبانی استانداری گلستان، اقتصاد دریا را جز پروژه های ویژه بنیاد برکت دانست و اظهار کرد: بخشی از برنامه های اقتصاد دریایی بنیاد مبتنی بر توجه به زنجیره اقتصاد دریا و بخشی هم آبزی پروری است.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه تا امروز دو هزار طرح در این رابطه آغاز شده است، افزود: بنیاد برکت که فعالیت خود را در زمان زعامت حضرت آقا آغاز کرده، در همه جای کشور و حدود 12 هزار روستا طرح اقتصادی و اجتماعی انجام داده است و همه اینها در کنار طرح های زیرساختی مثل ساخت مدرسه است.

وی درباره طرح دریای برکت که در گلستان اجرا می شود هم گفت: این طرح در حاشیه سواحل خزر و با حجم کل سرمایه گذاری 700 میلیارد تومان در دست اجرا است که طی سه سال 15 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند و از این تعداد هفت هزار و 800 شغل مستقیم است.

وی با بیان اینکه 60 درصد طرح های بنیاد در حوزه کشاورزی است و تسهیلات ارزان قیمت توزیع می کنیم، تصریح کرد: برای گلستان هم می توان عدد خوبی را در نظر گرفت و بنیاد برای توسعه گلستان پایه کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 700میلیارد تومانی بنیاد برکت در توسعه شیلات گلستان

سرمایه گذاری 700میلیارد تومانی بنیاد برکت در توسعه شیلات گلستان