مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 22:572022-01-26سياسي

مجمع مشورتی پیشرفت و عدالت درآذربایجان غربی تشکیل می شود


با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و دغدغه مندان برای پیشرفت، مجمع مشورتی پیشرفت و عدالت در استان تشکیل می شود.

- ، محمدصادق معتمدیان چهارشنبه شب در سومین سفر شهرستانی خود به سلماس در جمع نخبگان و اقشار مردم این شهرستان با تأکید بر ضرورت استمرار هم اندیشی و هم فکری با نخبگان اظهار داشت: در حال تهیه یک چهارچوب برای ارتباط مستمر با نخبگان و آنانی هستیم که دغدغه توسعه استان دارند.

وی افزود: در شهرستان ها نیز این مجمع متشکل از نخبگان باید ارتباط مستمر و هدفمندی با فرمانداران داشته باشند تا از نظرات آنان برای توسعه و پیشرفت استان بیشتر استفاده شود.

معتمدیان برنامه ریزی برای رشد اقتصادی کشور را از اولویت های دولت سیزدهم و شخص رییس جمهوری و یک مطالبه ملی دانست و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، دولت مصمم است، پس از سال ها رکود اقتصادی حاکم بر کشور، رشد اقتصادی هشت درصدی را برای سال 1401 محقق کند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه برای تحقق این رشد اقتصادی هشت درصدی در سطح ملی، وظایفی برای استان ها تعریف شده است، اظهار داشت: در آذربایجان غربی نیز برای رسیدن به رشد اقتصادی 7.

3 درصدی در سال 1401 برنامه ریزی های لازم انجام شده است و ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه معدن، تجارت مرزی، کشاورزی و گردشگری برای رسیدن به این رشد اقتصادی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مشورتی پیشرفت و عدالت درآذربایجان غربی تشکیل می شود

مجمع مشورتی پیشرفت و عدالت درآذربایجان غربی تشکیل می شود