مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:172022-01-26بين الملل

دادستانی امارات از برخورد با منتشرکنندگان فیلم حملات یمن خبر داد


دادستانی کل امارات با بیان اینکه انتشار فیلم حملات نیروهای یمنی به ابوظبی و دبی باعث نابسامانی اوضاع می شود، از احضار منتشرکنندگان این فیلم ها و برخورد با آنها خبر داد.

- به نقل از خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی (وام)، دادستانی کل امارات اعلام کرد چند نفر از شهروندانی را که فیلم مقابله پدافند هوایی این کشور با حمله نیروهای یمنی به برخی از زیرساخت های حیاتی امارات را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، احضار کرده است.

دادستانی امارات هشدار داد: منتشر کردن این تصاویر، تأسیسات و مراکز حیاتی و نظامی را در معرض خطر قرار می دهد و به امنیت و ثبات جامعه آسیب می رساند.

به گفته خبرگزاری امارات، سیف الشامسی دادستان کل این کشور اعلام کرد: تدابیر قانونی برای پیشگیری از انتشار چنین ویدئوها و تصاویری اتخاذ خواهد شد.

وی به شهروندان اماراتی درباره خطراتی که انتشار اینگونه ویدئوها در شبکه های اجتماعی ایجاد می کند، هشدار داد و از آنها خواست به قوانین جاری در کشور پایبند باشند.

الشامسی تأکید کرد: مخالفت با این قوانین باعث آشوب و هرج و مرج در کشور می شود.

دادستان کل امارات با بیان اینکه برای جلوگیری از انتشار و پخش چنین ویدئوهایی بر آگاهی شهروندان حساب می کند، مدعی شد: نهادهای اماراتی در بیان حقایق و اطلاعات کاملاً شفاف عمل خواهند کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی امارات از برخورد با منتشرکنندگان فیلم حملات یمن خبر داد

دادستانی امارات از برخورد با منتشرکنندگان فیلم حملات یمن خبر داد