مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 20:472022-01-26بين الملل

جاسوسی نرم افزار صهیونیستی از یک محقق پرونده انفجار بیروت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از حقوقدانان شاخص سازمان دیدبان حقوق بشر که درباره انفجار فاجعه بار بندرگاه بیروت در حال تحقیق بوده، - همزمان با تداوم تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت، تلفن همراه یک محقق این پرونده با جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس هک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از حقوقدانان شاخص سازمان دیدبان حقوق بشر که درباره انفجار فاجعه بار بندرگاه بیروت در حال تحقیق بوده، بار ها با استفاده از جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس هدف حمله قرار گرفته است.

بنابر گزارش امروز (چهارشنبه) روزنامه انگلیسی گاردین ، این حملات که از جانب یکی از مشتریان جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس انجام شده، لما فقیه مدیر بخش بحران ها و درگیری ها و مدیر دفتر بیروت سازمان دیدبان حقوق بشر را هدف قرار داده است.

لما فقیه که یک شهروند آمریکایی-لبنانی است جدیدترین قربانی جاسوس افزار پگاسوس به شمار می رود در شرایطی که تحقیقات درباره شرکت سازنده جاسوس افزار پگاسوس ان اس اُ تشدید شده است.

بر اساس این گزارش، دیدبان حقوق بشر اعلام کرده است که شرکت اپل در تاریخ بیست و چهارم نوامبر سال 2021 به لما فقیه اطلاع داده است که تلفن همراه او ممکن است با حمایت های یک دولت مورد حمله قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی نرم افزار صهیونیستی از یک محقق پرونده انفجار بیروت

جاسوسی نرم افزار صهیونیستی از یک محقق پرونده انفجار بیروت