مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:472022-01-26سياسي

پاسخ روابط عمومی بانک ملی ایران به اظهارات یک نماینده


در پی اظهارات کیوان مرادیان در جلسه علنی یکشنبه مجلس شورای اسلامی با عنوان هشدار نماینده قائم شهر در خصوص تبدیل شدن نساجی مازندران به نیشکر هفت تپه ، - در پی اظهارات کیوان مرادیان در جلسه علنی یکشنبه مجلس شورای اسلامی با عنوان "هشدار نماینده قائم شهر در خصوص تبدیل شدن نساجی مازندران به نیشکر هفت تپه"،روابط عمومی بانک ملی ایران جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در متن جوابیه روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص اظهارات یک نماینده آمده است: با سلام و احترام ؛ پیرو انتشار گزارشی با عنوان هشدار نماینده قائم شهر در خصوص تبدیل شدن نساجی مازندران به نیشکر هفت تپه در آن خبرگزاری مورخ سوم بهمن 1400 توضیحاتی به شرح زیر ارسال می گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون مطبوعات و در راستای تنویر افکار عمومی، مطلب مذکور در آن رسانه وزین در اسرع وقت درج گردد: بانک ملی ایران سهمی در نساجی مازندران ندارد.

حدود 64 درصد شرکت نساجی مازندران در زمان واگذاری سهام آن به سرمایه گذار خارجی، به شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران ( مؤسسه همیاری کوثر ) تعلق داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ روابط عمومی بانک ملی ایران به اظهارات یک نماینده

پاسخ روابط عمومی بانک ملی ایران به اظهارات یک نماینده