مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-26سياسي

افتتاح اولین خانه حمایت از سالمندان در بانه


خیرین بانه ای در اقدامی خداپسندانه اقدام به راه اندازی اولین خانه حمایت از سالمندان در این شهر مرزی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری بانه روز چهارشنبه در مراسم افتتاح اولین خانه حمایت از سالمندان در این شهرستان اظهار کرد: انجمن احسان این را ثابت کرده است که انجمن های مردم نهاد بازوی قوی ادارات و مردم هستند.

خالد عزیززاده افزود: ما خوشحالیم که انجمنی داریم که صادقانه در حال کار هستند و به افراد بی بضاعت سر می زنند و اگر لازم باشد آنها را تحت پوشش خودشان قرار می دهند.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه احسان در حال پیاده کردن آموزه های اسلامی در جامعه است و همه بانه ای ها کارهای خیرشان را مشاهده می کنند.

رییس بهزیستی شهرستان بانه نیز در این مراسم گفت: مؤسسه احسان بازوی بزرگ کمیته امداد و بهزیستی است و در کمتر از سه ماه این اقدام بزرگ را عملیاتی کردند.

لقمان صدیقی افزود: این خانه حمایتی که از املاک سازمان بهزیستی دارای سه سویت با ظرفیت 10 نفر بوده و در اختیار انجمن خیریه احسان بانه قرار گرفته است تا به سالمندان بزرگوار خدمت رسانی کند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات این مرکز بر اساس شرایط فرهنگی و بومی منطقه طراحی شده و امیدواریم بخشی از آلام مراجعه کنندگان را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین خانه حمایت از سالمندان در بانه

افتتاح اولین خانه حمایت از سالمندان در بانه