مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-26سياسي

امام جمعه بوشهر: روزانه 5 هزار ساعت برنامه علیه اسلام تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشست با اعضای شورای هماهنگی شبکه های هیئات و تشکل های دینی کشور، استان بوشهر را استان ولایت و اهل بیت(ع) دانست و اظهار داشت: مردم استان بوشهر از دیرباز با خاندان ائمه طهارت(ع) مأنوس بوده اند و به آنان عشق می ورزند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تهاجم استعمار انگلیس به بوشهر تصریح کرد: یکی از برنامه های استعمارگران دور کردن مردم از برنامه های مذهبی و اسلامی بود، ولی مردم ولایی این استان ارتباط خود را با ائمه طهارت(ع) تقویت کردند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این استان در خط مقدم جبهه مقابله با استکبار قرار دارد گفت: اگر اتحاد و وحدت میان نیروهای مقاومت در تهاجم سخت و نرم نباشد، تهاجم دشمن با نفوذ از فاصله ها و رخنه ها، اثرگذار می شود، لذا تقویت اتحاد در همه ابعاد، برنامه ریزی آمایشی، مدیریت کارآمد و بازتولید امر مهم و ضروری است.

وی، یکی از اهداف استکبار جهانی را تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی دانست و تأکید کرد: در این راستا تقویت وحدت جبهه ولایت در مقابل جبهه استکبار ضرورت دارد.

صفایی بوشهری بیان کرد: در زمینه تقویت جبهه ولایی، خط مقاومت و تبلیغ باید کار شود که نقش شورای هماهنگی شبکه های هیئت و تشکل های دینی بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: روزانه 5 هزار ساعت برنامه علیه اسلام تولید می شود

امام جمعه بوشهر: روزانه 5 هزار ساعت برنامه علیه اسلام تولید می شود