مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-26سياسي

برگزاری بیش از 3 هزار برنامه گرامیداشت مقام مادر توسط بسیج جامعه زنان سپاه کربلا


مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا گفت: بسیج جامعه زنان سپاه کربلا امسال به مناسب گرامیداشت مقام مادر و میلادحضرت زهرا (س) بیش از 3 هزار برنامه با 50 سر فصل برنامه ای در دستور کار خود قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، فرشته پازوکی مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران در جشن میلاد کوثر ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: برای ما بانوان جای بسی افتخار است که روز 20 جمادی الثانی که مصادف است با میلاد حضرت زهرا (س) را روز زن و مادر انتخاب کردند.

وی گفت: این موضوع مسؤولیت ما زنان و بانوان و مادران را چند برابر کرده است چرا که حضرت فاطمه(س) نشان داد با آن سن کم و خانه کوچک فرزندانی را تربیت که نقش عظیمی را در جهان و دنیا داشته و همه جهان از برکات این فرزندان بهره مند هستند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران گفت: امروز زنان، دختران و مادران ما با تاسی از حضرت زهرا سلام الله علیها و الگو گرفتن از ایشان مقام و جایگاه خود را در جهان به نمایش گذاشتند.

پازوکی خاطرنشان کرد: یکی از هجمه های دشمن در حوزه زنان و خانواده این است که مسیر انحرافی الگودهی را برای زنان و دختران ما داشته باشند و با ترویج زندگی غربی بی حجابی و تجمل گرایی را به خصوص تبرج گری را به سمت غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 3 هزار برنامه گرامیداشت مقام مادر توسط بسیج جامعه زنان سپاه کربلا

برگزاری بیش از 3 هزار برنامه گرامیداشت مقام مادر توسط بسیج جامعه زنان سپاه کربلا