مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-26سياسي

عهد اخوت حرکه النضال با منافقیق/ارتباط چعب با عربستان و آمریکا


در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی (حرکه النضال) نماینده دادستان به اتهامات متهم چعب و ارتباط وی با عربستان و آمریکا اشاره کرد.

- خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، دومین جلسه رسیدگی به پرونده حبیب فرج الله چعب ملقب به حبیب اسیود سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضال امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دادگاه نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و گفت: طبق تحقیقات به عمل حبیب فرج الله چعب متهم است به افساد فی الارض از طریق تشکیل، اداره و سرکردگی گروهکی به نام حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز و طراحی و اجرای عملیات تروریستی و تخریب اموال عمومی که از طریق عملیات های گوناگون آن ها را انجام داده است.

وزیری در ادامه برخی از اقاریر متهم را قرائت کرد و گفت: متهم در جلسات بازجویی به تشکیل گروهک تروریستی حرکه النضال که با تلاش شبانه روزی و جذب 25 نفر از عناصر تندرو اقدام به بمب گذاری و اقدامات تروریستی می کردند، اقرار کرده است.

وی ادامه داد: متهم اقرار کرده است که در سال 1384 اقدامات تروریستی خود را در فرمانداری اهواز و سازمان برنامه و بودجه انجام داده است و طی فاصله زمانی 10 تا 10 و 30 دقیقه هر ده دقیقه یک بار یک بمب منفجر می شده است و به شهادت تعداد زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عهد اخوت حرکه النضال با منافقیق/ارتباط چعب با عربستان و آمریکا

عهد اخوت حرکه النضال با منافقیق/ارتباط چعب با عربستان و آمریکا