مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-26اقتصادي

تولید نفت به پیش از تحریم باز می گردد


هم اکنون هیچ گونه مشکلی برای تولید نفت وجود ندارد و تا پایان اسفندماه، تولید نفت را به میزان پیش از تحریم ها می رسانیم.

- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: هم اکنون هیچ گونه مشکلی برای تولید نفت وجود ندارد و تا پایان اسفندماه، تولید نفت را به میزان پیش از تحریم ها می رسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر رابطه با اینکه علم و فناوری اقتدار می آورد، گفت: در همان ماه های نخست شروع وزارت مهندس اوجی، گام های مهمی در بخش های به کارگیری علم و دانش برداشته شد، به طوری که ماه گذشته شاهد واگذاری حدود 270 میلیون دلار فعالیت های فناورانه به شرکت های دانش بنیان بودیم.

واگذاری 500 میلیون دلار فعالیت های فناورانه؛ بزودی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: به زودی شاهد واگذاری تا سقف 500 میلیون دلار فعالیت های فناورانه به شرکت های فناور و دانش بنیان خواهیم بود که بر اساس برنامه ریزی ها در بهمن ماه محقق می شود و این نشان می دهد که شرکت ملی نفت ایران گام های عملی را در راستای دستاوردهای از جنس تولید و توسعه برداشته است.

خجسته مهر با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران در بخش سرمایه گذاری نیز در حال برداشتن گام های جدیدی است، اظهار کرد: در این راستا مقررشده که بخش پتروشیمی و پایین دستی به کمک بخش بالادستی بیاید و از ظرفیت فوق العاده نقدینگی آن استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت به پیش از تحریم باز می گردد

تولید نفت به پیش از تحریم باز می گردد