مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-26اقتصادي

مرکز خراسان شمالی فاقد امکانات لازم برای اطفاء حریقِ خودروهای حمل سوخت


دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری بجنورد گفت: بجنورد فاقد امکانات لازم برای اطفاء حریق در خودروهای حمل سوخت است.

- ایسنا/خراسان شمالی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری بجنورد گفت: بجنورد فاقد امکانات لازم برای اطفاء حریق در خودروهای حمل سوخت است.

مجید گریوانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی هر شبانه روز 310 دستگاه خودروی حمل سوخت 30 هزار لیتری از داخل و یا کنارگذر شهر بجنورد عبور می کند، اظهارکرد: در صورت واژگونی هر یک از این خودروها ممکن است بحرانی برای شهر به وجود آید و نبود امکانات لازم جهت اطفاء حریق این خودروها، نگرانی ها را بیشتر می کند.

وی افزود: طی سال گذشته در جاده بدرانلوی بجنورد شاهد واژگونی سه خودروی حمل سوخت بودیم اما خوشبختانه دچار حریق نشد که اگر این اتفاق رخ دهد سوخت این خودروها تا شعاع 600 متری را تحت تاثیر خود قرار می دهند و هیچ کاری از هیچ شخصی بر نمی آید.

گریوانی ادامه داد: اگر خودروهای حمل سوخت که در حال تردد از کنار گذر شهر بجنورد هستند دچار واژگونی و حریق شوند مناطق گلستان شهر و علی آباد را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

وی با تصریح بر اینکه آتش نشانی بجنورد خودروی پشتیبان آب ندارد، بیان کرد: برای اطفاء حریق خودروهای حامل سوخت به خودروی تانکر دار با ظرفیت 30 هزار لیتر نیاز است تا بتواند 10 تا 20 دقیقه عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خراسان شمالی فاقد امکانات لازم برای اطفاء حریقِ خودروهای حمل سوخت

مرکز خراسان شمالی فاقد امکانات لازم برای اطفاء حریقِ خودروهای حمل سوخت