مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-26اقتصادي

جزییات ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال سن در طرح «نهضت ملی مسکن»


مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان جزییات ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال سن در طرح «نهضت ملی مسکن» از ثبت نام بیش از 54 هزار متقاضی در طرح «نهضت ملی مسکن» در گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان درباره آخرین آمار ثبت نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: تاکنون 54 هزار و 483 متقاضی در استان گلستان تا سوم بهمن ماه سالجاری در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی در خصوص جزییات آمار ثبت نام کنندگان تصریح کرد: تاکنون در شهر گرگان 18 هزار و 169، در شهر گنبدکاووس 5 هزار و 324، در شهر مینودشت 4 هزار و968، در شهر آزادشهر 3 هزار و 214 نفر، در شهر آ قلا 3 هزار و 22 در سامانه نهضت ملی نام نویسی کرده اند.

محبوبی در خصوص جزییات ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال سن در طرح نهضت ملی مسکن تشریح کرد: در راستای حمایت و تسهیل در ازدواج جوانان، ثبت نام مردان مجرد متقاضی در طرح­ های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی صورت می پذیرد و ثبت نام متقاضیان از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 20 دی ماه سالجاری آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال سن در طرح «نهضت ملی مسکن»

جزییات ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال سن در طرح «نهضت ملی مسکن»