مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-26اقتصادي

شرکت های ژاپنی آماده بازگشت به ایران


نماینده آژانس توسعه تجارت ژاپن در ایران می گوید شرکت های ژاپنی در طول این سال ها اطلاعات کاملی از ظرفیت های اقتصاد ایران جمع آوری کرده اند و آماده حضور در این عرصه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاکایوکی سوزوکی با بیان اینکه بر خلاف تصورات به وجود آمده، شرکت های ژاپنی علاقه مند به حضور در اقتصاد ایران هستند، بیان کرد: در سال های گذشته تحریم های اقتصادی مانع از فعالیت گسترده این شرکت ها در ایران شده است اما در عین حال علاقه و انگیزه فراوانی در میان این شرکت ها برای حضور در ایران وجود دارد.

به گفته وی، شرکت های ژاپنی در سال های گذشته اطلاعات مختلفی از وضعیت اقتصادی ایران جمع آوری کرده اند و در صورت فراهم شدن مقدمات لازم امکان فعالیتی مطلوب در سطوح مختلف را خواهند داشت.

نماینده آژانس توسعه تجارت ژاپن با بیان اینکه بر خلاف تصور شرکت های ایرانی، ژاپنی ها صرفا به دنبال جمع آوری اطلاعات نیستند، بیان کرد: با توجه به محدودیت هایی که تحریم ها در سال های گذشته ایجاد کرده، بسیاری از شرکت های ژاپنی عملا امکان حضور در ایران را نداشته اند اما در صورتی که امکان همکاری های مجدد فراهم شود، قطعا می توان انتظار داشت که همکاری های جدید و قابل اتکایی به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های ژاپنی آماده بازگشت به ایران

شرکت های ژاپنی آماده بازگشت به ایران