مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-26اقتصادي

کوچکی نژاد: پالایش جدی در مدیران بانکی صورت نگرفته است


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه پالایش جدی در مدیران بانکی صورت نگرفته است، گفت که باید مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی و هیأت مدیره آنها به صورت دقیق رصد شده و اجازه ندهیم مدیران ضعیف و دوتابعیتی در آنجا رسوخ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبار کوچکی نژاد در تذکری با اشاره به مشکلات بانک ها گفت: دولت های سابق و فعلی بارها مشکلات و درد مردم را گفته اند اما هیچگاه بانک ها قدمی برای رفع این مشکلات برنداشته اند.

دولت آیت الله رییسی مستمرا در مورد اینکه بانک ها باید در خدمت مردم باشند اظهاراتی داشته و بارها گفته که نباید سود مرکب گرفته شود و حتی رییس کل بانک مرکزی هم در این باره مواردی را بیان کرده است.

وی افزود: در این بین متاسفانه پالایش جدی در مدیران بانکی صورت نگرفته است، حال اینکه باید مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی و هیأت مدیره آنها به صورت دقیق رصد شده و اجازه ندهیم مدیران ضعیف و دوتابعیتی در آنجا رسوخ کنند.

مدیران دو تابعیتی نگاه به خارج از کشور داشته و حضور آنها در راس یک بانک می تواند تبعات امنیتی و اقتصادی برای کشور داشته باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دو کمیسیون امنیت ملی و اقتصادی مجلس در مورد مدیران دوتابعیتی بانک ها حساسیت بالایی دارند لذا از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد می خواهم با مدیران عامل دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچکی نژاد: پالایش جدی در مدیران بانکی صورت نگرفته است

کوچکی نژاد: پالایش جدی در مدیران بانکی صورت نگرفته است