مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-26دانش

برگزاری حضوری کلاس های درس دانشگاه خوارزمی در ترم آینده/شرط حضور؛ داشتن کارت واکسن


کلاس های درس دانشگاه خوارزمی در ترم آینده به صورت حضوری برگزار می شود، دانشجویان برای حضور در کلاس های درس باید کارت واکسن خود را در سامانه آموزشی گلستان حداکثر تا زمان انتخاب واحد بارگذاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه خوارزمی طی اطلاعیه ای شرایط برگزاری کلاس های درس در نیمسال 4002 را اعلام کرد، بر این اساس تمام کلاس های درس مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از ابتدای شروع نیمسال دوم یعنی 23 بهمن بصورت حضوری برگزار می شود.

  کلاس های عملی مقطع کارشناسی این دانشگاه بصورت حضوری و فشرده مطابق اطلاع رسانی دانشکده مربوطه برگزار خواهد شد.

  براساس این گزارش، با توجه به عدم تعهد دانشگاه برای تامین خوابگاه در تهران و قید این مورد در دفترچه آزمون سراسری، کلاس های کارشناسی برخی از گروه های آموزشی دانشگاه که در پردیس تهران قرار دارند، پس از بررسی دانشکده های مربوطه و اطلاع رسانی آنها به دانشجویان بصورت حضوری یا ترکیبی (حضوری – مجازی) برگزار خواهد شد، که مسلما از طریق دانشکده به دانشجویان مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

تمام دانشجویان باید کارت واکسن خود را در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری کرده (حداکثر تا زمان انتخاب واحد) و شرط حضور دانشجویان در کلاس های حضوری تزریق واکسن و تایید کارت واکسن آنها توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حضوری کلاس های درس دانشگاه خوارزمی در ترم آینده/شرط حضور؛ داشتن کارت واکسن

برگزاری حضوری کلاس های درس دانشگاه خوارزمی در ترم آینده/شرط حضور؛ داشتن کارت واکسن