مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-26سياسي

آیین ادای احترام به مقام شهیده سلامت شهرستان گناوه برگزار شد


همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر،آیین ادای احترام و تجدید میثاق با شهیده سلامت، «شهیده زهرا عبدالهی» در گلزار مطهر شهدای گناوه برگزار شد.

- ، آیین ادای احترام به مقام شامخ شهیده سلامت و تجدید میثاق با شهیده زهرا عبدالهی شهیده سلامت شهرستان گناوه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، جمعی از بانوان، خانواده شهیده و مسئولان شهرستان در گلزار مطهر شهدای گناوه سه شنبه شب برگزار شد.

فرماندار گناوه در این آیین معنوی با تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار داشت: امروز همه ما در این مکان مقدس به یاد شهدا حضور یافته ایم تا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کنیم وبا تمام وجود ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

محمد تقی صفری افزود: شهیده راه سلامت همانند رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، در سنگر سلامت با جهادگری و مخلصانه در میدان جنگ و دفاع از سلامت مردم با شهامت و شجاعت ایستاد و در این راه به شهادت رسید.

وی گفت: امروز به روح بلند این شهدا به خصوص شهیده راه سلامت شهرستان درود می فرستیم و یاد آنها هیچ گاه فراموش نخواهد شد و راه آنها ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین ادای احترام به مقام شهیده سلامت شهرستان گناوه برگزار شد

آیین ادای احترام به مقام شهیده سلامت شهرستان گناوه برگزار شد