مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-26اجتماعي

طرح تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بیرجند اجرایی می شود


 سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: طرح آزمایشی تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بیرجند با مشارکت مردم در تفکیک زباله از مبدا، اجرا می شود.

- موسی میرزایی، شب گذشته 5 بهمن در نشست طرح جمع آوری پسماند اظهار کرد: اجرای این طرح با هدف ارتقای سلامت شهر و شهروندان، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش بازیافت زباله در راستای حفاظت از محیط زیست، ارتقای وضعیت بهداشتی و زیست محیطی شهر و احترام به حقوق شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر زیبایی چهره شهر بیرجند گفت: جمع آوری غیرمتعارف زباله و زباله گردی چهره شهر را زشت و نازیبا می کند لذا با تغییر در شیوه جمع آوری زباله قطعا وضعیت بهداشتی شهر ارتقا داده خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند بیان کرد: این طرح ابتدا در بخشی از محله سجادشهر به صورت خانه به خانه و ساعت 21 اجرا می شود؛ آنچه مسلم است تلاش باید از مبدأ صورت بگیرد و در واقع فاز فرهنگی و همراه کردن و مشارکت مردم که از مبدا زباله های خشک و تر را جدا کنند، در این فرآیند بسیار مهم است.

میرزایی اظهار کرد: در مرحله ابتدایی 6 مخزن مخصوص جمع آوری زباله خشک به صورت آزمایشی در مقابل 6 مجتمع مسکونی گذاشته می شود که پس از پر شدن توسط حوزه مدیریت پسماند جمع آوری و تخلیه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بیرجند اجرایی می شود

طرح تغییر شیوه جمع آوری پسماند در بیرجند اجرایی می شود