مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-26اقتصادي

کلاهبردار فضای مجازی در تبریز دستگیر شد


رییس پلیس فتای آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبرداری که در فضای مجازی اقدام به فروش کالا به 20 خریدار در تبریز کرده و کالایی تحویل نداده است، خبر داد.

- سرهنگ محسن محمودی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر تعدادی از همشهریان با مراجعه به پلیس فتا در تبریز مطرح کردند که در سایت های خرید و فروش اثاثیه منزل از جمله یخچال و کولر قبل از رویت و دریافت کالا اقدام به پرداخت بیعانه و واریز پول کرده اند.

وی ادامه داد: این همشهریان که تعداد آنها تاکنون به 20 نفر رسیده است اعلام کردند که به میزان حدود 40 میلیون تومان مورد کلاهبرداری قرار گرفته و با وجود پرداخت بیعانه کالایی دریافت نکرده اند.

رییس پلیس فتای استان افزود: کارشناسان با هماهنگی دادستان و دستگاه های قضایی این کلاهبرداری را به صورت فنی و علمی بررسی کردند که در نهایت کلاهبردار دستگیر و به چنگ قانون افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، محمودی در پایان گفت: شهروندان قبل از رویت و دریافت کالا، به حساب اشخاص حقیقی و حقوقی پولی واریز نکنند و برای دریافت مشاوره با مرکز فوریت های سایبری با شماره 096380 تماس بگیرند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار فضای مجازی در تبریز دستگیر شد

کلاهبردار فضای مجازی در تبریز دستگیر شد