مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-26سياسي

مازوت سوزی نیروگاه منتظری فوری متوقف شود


عضو هیئت رییسه و نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حجت الاسلام ابراهیم رییسی رییس جمهوری، توقف فوری مازوت سوزی در نیروگاه شهید منتظری را خواستار شد.

- خبرنگار مهر ، در متن نامه حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه و نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی آمده است: همانگونه که طی نامه شماره 1189762 مورخ 6.

10.

1400 و نامه شماره 1199023 مورخ 13.

10.

1400 به استحضار رسید فعالیت نیروگاه حرارتی محمد منتظری با ظرفیت تولید 1800 مگاوات در ساعت واقع در شهرستان شاهین شهر و میمه از مهمترین منابع آلاینده این شهرستان و شهرهای پیرامون آن بوده و به همین دلیل با پیگیری های مستمر چندساله با دستور مقامات محترم قضایی استان در سال 93 مسیر مصرف مازوت در نیروگاه یاد شده مسدود گردید.

لیکن در نیمه دوم سال جاری موضوع مصرف مجدد مازوت در نیروگاه های حرارتی مطرح و علی رغم پیگیری های مستمر و ارائه گزارشات کارشناسی از سوی دستگاه ها و سازمان های تخصصی در این حوزه مبنی بر شرایط خاص شهرستان های شاهین شهر و میمه، برخوار و اصفهان و سایر مراکز سکونتگاهی پیرامون آن نسبت به سایر مناطق کشور، بعد از گذشت بیش از هفت سال از زمان پلمب مشعل های مازوت سوز در نیروگاه یاد شده و با وجود تشدید مشکلات و بحران های زیست محیطی و بهداشتی طی سال های اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی نیروگاه منتظری فوری متوقف شود

مازوت سوزی نیروگاه منتظری فوری متوقف شود