مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-26اجتماعي

مراقبت از نیروگاه سبلان و کارخانه سیمان در عدم استفاده از مازوت


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ما باید مراقبت کنیم تا نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان و کارخانه سیمان از سوخت مازوت استفاده نکند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ما باید مراقبت کنیم تا نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان و کارخانه سیمان از سوخت مازوت استفاده نکند.

سعید شهند6 بهمن در جلسه محیط زیست اردبیل اظهار کرد: با توجه به قطعی گاز برای واحدهای صنعتی به ویژه نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان و سیمان نمین تأمین سوخت دوم برای این واحدها انجام شده ولی سعی بر این است تا با نظارت های مستمر مازوت سوزی در این واحدها انجام نشود.

وی تصریح کرد: استفاده از سوخت پاک مورد تأکید اداره کل حفاظت محیط زیست استان است و شرکت پخش فرآورده های نفتی استان موظف شده تا سوخت استاندارد و مناسب را تأمین کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در 15 ایستگاه استان گازوییل با استاندارد یورو 4 و همچنین بنزین در اکثر جایگاه ها به هموطنان عرضه می شود تا سالم سازی هوای شهرها و روستاها را شاهد باشیم.

شهند افزود: در کنار این امر با اجباری شدن معاینه فنی برای خودروها، تلاش بر این است تا از آلایندگی هوا کاسته شود چرا که بیش از 80 درصد عوامل آلاینده هوا مربوط به خودروها و موتورسیکلت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت از نیروگاه سبلان و کارخانه سیمان در عدم استفاده از مازوت

مراقبت از نیروگاه سبلان و کارخانه سیمان در عدم استفاده از مازوت