مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 01:422022-01-25سياسي

استکبار جهانی بداند ما به هیچ وجه دست از مبارزه با کفر برنمی داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سردار محمدرضا فلاح زاده سه شنبه شب در همایش بین المللی چهلمین سالگرد حماسه مردم آمل در ششم بهمن سال 1360 که با حضور فرمانده هان ارشد جبهه مقاومت، مسؤولان کشوری، چهره های جهانی جبهه مقاومت، مدیران استانی و شهرستانی، خانواده شهدا و آحاد مردم در مصلای نماز جمعه برگزار شد، با تشریح حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 و نقش جنگل در اهداف کمونیست ها،اظهار کرد: حماسه ششم بهمن آمل سال 60 باعث ماندگاری آمل و همه آملی ها در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل شد که باید درباره حماسه عظیم سال 1360 آمل روایتگری درستی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شمال کشور در طول تاریخ مهد علما و بزرگان فراوان بوده است، گفت: مبارزان جنگجوی مازندران در ششم بهمن سال  1360 طومار کمونیست ها را درهم پیچیدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس با اعلام اینکه کمونیست ها می خواستند با سقوط آمل، تمام مازندران، گیلان و شمال کشور را در اختیار بگیرند و به پایتخت برسند، افزود: ولی مردم آمل حماسه آفرینی کردند، جنگل را برای آنها ناامن کرده و حماسه آفریدند.

فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه جاری شود فلاح زاده با اشاره به اینکه مقاومت آمل به همراه خود مقاومت خرمشهر و دفاع هشت سال دفاع مقدس را در پی داشت البته امام راحل از مردم آمل تشکر و قدردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی بداند ما به هیچ وجه دست از مبارزه با کفر برنمی داریم

استکبار جهانی بداند ما به هیچ وجه دست از مبارزه با کفر برنمی داریم