مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-25پزشكي

پیش بینی افزایش تست های مثبت کرونا طی هفته های آینده در خراسان شمالی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش 5 برابری بیماران سرپایی در کشور انتظار داریم درصورت جدی نگرفتن پروتکل های بهداشتی طی 2 هفته پیش رو تعداد تست های مثبت و بیماران مبتلا به کرونا افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، افشین دلشاد، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امشب در گفت وگو با رسانه ها با اعلام پیش بینی افزایش تست های مثبت کرونا طی هفته های آینده در استان، اظهارکرد: اکنون به جز گرمه، تمام شهرهای استان دارای رنگ بندی آبی بوده و این نشان دهنده عدم تغییر محسوس در روند شیوع بیماری است.

وی گفت: هرچند طی روزهای اخیر شاهد کاهش آمار بیماران بستری و فوتی های ناشی از کرونا هستیم اما خطر اُمیکرون را باید جدی گرفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: کرونا ویروس و همچنین اُمیکرون سویه جدید این ویروس را نباید فراموش کنیم و باید با آموزش و اطلاع رسانی مجدد درخصوص اصول و نکات بهداشتی و ترغیب افراد برای تزریق دز سوم واکسن کووید 19 در جهت کاهش درگیری افراد با این بیماری گام های موثر برداریم.

وی با اشاره به افزایش پنج برابری بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در سطح کشور تصریح کرد: انتظار افزایش تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا و تعداد موارد مثبت در این استان تا 2 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش تست های مثبت کرونا طی هفته های آینده در خراسان شمالی

پیش بینی افزایش تست های مثبت کرونا طی هفته های آینده در خراسان شمالی