مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 23:022022-01-25سياسي

آمار مربوط به تعداد واحدهای فعال در شهرک صنعتی ایلام راستی آزمایی می شود


استاندار ایلام با بیان اینکه  کلید واژه مهم امروز توسعه در استان ایلام سرمایه گذاری است، گفت: بسترهای لازم برای سرمایه گذاری آماده شود.

- دکتر حسن بهرام نیا در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با اشاره به اینکه در آستانه دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم ضمن تبریک این ایام فرخنده گفت: به واسطه ی حماسه ی مردم در انقلاب بهمن 57 و به واسطه ی این نظام مقدس علاوه بر مردم کشور، آزادگان و محرومان جهان نیز از این نعمت بزرگ بهره مند هستند.

وی در ادامه خواستار استفاده از همه ظرفیت های استان برای پاسداشت این ماه و گرامیداشت دهه ی فجر شد و گفت: در این ایام باید نهایت بهره برداری برای انتقال دستاوردهای نظام و دیدن آنها به نسل کنونی جامعه صورت گیرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت سرمایه گذاری در توسعه و ایجاد اشتغال زایی گفت: امروز مهمترین موضوع ما در استان بحث سرمایه گذاری است و در این راستا بایست تمامی ظرفیت های استان را فعال کنیم تا با استفاده از منابع موجود زنجیره ی ارزش افزوده تکمیل شود.

وی در ادامه، موضوع اشتغال و توجه به معیشت مردم را از رسالت های مهم دولت در استان عنوان کرد و گفت: امروز در این شرایط خاص وظیفه داریم با کار و تلاش شبانه روزی در راستای تحقق اهداف دولت انقلابی در رفع مشکلات پیش رو تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مربوط به تعداد واحدهای فعال در شهرک صنعتی ایلام راستی آزمایی می شود

آمار مربوط به تعداد واحدهای فعال در شهرک صنعتی ایلام راستی آزمایی می شود