مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-25اجتماعي

ساخت وسازهای در حریم گسل ها در تبریز


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی درخصوص ساخت وسازهای شهری در حریم گسل ها، گفت: احداث ساختمان های عمومی در این مناطق ممنوع است و شهرداری حق صدور پروانه برای این ساختمان ها را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جلسه مشترک ستادهای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز به منظور ارزیابی میزان آمادگی دستگاه های مسئول دربرابر حوادث احتمالی با حضور کلیه اعضای این ستادها و معاونان هماهنگی امور عمرانی و سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه بر آمادگی همه دستگاه های مسئول برای مواجهه با حوادث احتمالی تأکید کرد و گفت: آمادگی در برابر حوادث یک امر مقطعی نیست و دستگاه ها وظیفه دارند در هر لحظه برای روبه رو شدن با حوادث آماده باشند.

  جواد رحمتی از مدیران عضو ستاد بحران خواست تا توانایی دستگاه های خود را از نظر تجهیزات و امکانات به طور مرتب کنترل کرده و برای واکنش سریع در برابر حوادث آمادگی کافی داشته باشند.

  وی با اشاره به اینکه وقوع زمین لرزه به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست، از مردم و شهروندان خواست ضمن حفظ هوشیاری و آرامش، به شایعات بی اساس توجه نکرده و در همه حال جوانب ایمنی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وسازهای در حریم گسل ها در تبریز

ساخت وسازهای در حریم گسل ها در تبریز