مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 22:222022-01-25اقتصادي

کشف لوازم یدکی خودرو به ارزش 150 میلیارد ریال در ری


معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: مقادیر زیادی لوازم یدکی خودرو به ارزش 150 میلیارد ریال در یکی از انبارهای شهرستان ری کشف شد.

- داریوش جمشیدی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به کشف لوازم یدکی خودرو اظهار کرد: ظهر امروز مقادیر زیادی دیسک، صفحه، پمپ بنزین، روغن ترانس و لوازم دیگر با تاریخ انقضای گذشته تقلبی در یکی از انبارهای شهرستان ری واقع در خیابان فداییان اسلام کشف و ضبط شد.

  وی گفت: این اقلام که به طور قاچاق وارد کشور شده است توسط گزارش بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری کشف شد که ارزش ریالی آن در حدود 150 میلیارد ریال است.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران ادامه داد: برای رسیدگی به این تخلف، پرونده مربوطه تشکیل و برای پیگیری قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می شود و شهروندان هرگونه تخلف را به شماره 135 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم یدکی خودرو به ارزش 150 میلیارد ریال در ری

کشف لوازم یدکی خودرو به ارزش 150 میلیارد ریال در ری