مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 22:022022-01-25اقتصادي

ضرورت تامین ماشین آلات شهرداری سنندج برای خدمات رسانی بهتر به مردم


شهردار سنندج بە ضرورت افزایش و تامین و تجهیز ماشین آلات شهرداری های استان تاکید کرد و از وزیر کشور درخواست کرد در راستای این مهم اقدامات لازم صورت گرفتە شود.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج بە ضرورت افزایش و تامین و تجهیز ماشین آلات شهرداری های استان تاکید کرد و از وزیر کشور درخواست کرد در راستای این مهم اقدامات لازم صورت گرفتە شود.

سید انور رشیدی امروز (5بهمن) در جلسە ستاد مدیریت بحران کە با حضور وزیر کشور در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهر سنندج بە احتساب نواحی منفصل شهری 5 هزار و 400 هکتار مساحت دارد کە از این مقدار هزار و 620 هکتار را اراضی معابر است و 55 درصد از این مساحت در بافت ناکارآمد شهری قرار دارد.

رشیدی بیان کرد: دسترسی بە بافت های ناکارآمد شهری باتوجە بە توان و امکاناتی کە وجود دارد دشوار و غیرممکن است.

وی عنوان کرد: ماشین آلات و سبک و سنگینی کە در اختیار شهرداری سنندج قرار دارد، 42 دستگاە است کە تعداد 35 تا 40 سال عمر مفید دارند.

رشیدی با اشارە بە بارش برف و کولاک بیان کرد: بارش برف در شهر سنندج در کمتر از 24 ساعت همزمان شد با برودت و هوا و دمای 25 درجە زیر صفر کە بارش برف بە 50 سانت در شهر سنندج رسید.

وی با اشارە بە اینکە بیش از 27 میلیون متر مربع در کل مساحت شهر سنندج بارش برف را شاهد بودیم، افزود: کە نسبت این مساحت 8 میلیون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین ماشین آلات شهرداری سنندج برای خدمات رسانی بهتر به مردم

ضرورت تامین ماشین آلات شهرداری سنندج برای خدمات رسانی بهتر به مردم