مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-25سياسي

استان بوشهر محور جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امیدواریم استان بوشهر بتواند محور جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب و پرچم دار این جریان باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز هیئت ها و تشکل های دینی ترسیم می فرمایند همان مدل مطلوبی از هیئت است که مد نظر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و هیئت ها و تشکل های مذهبی باید نقش آفرینی لایق شأنی در امر مهم جهاد تبیین داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: مجموعه های مختلفی در بخش هیئت و مجلس اهل بیت فعال هستند که از جمله آن ها می توان به اداره کل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیئت های مذهبی کشور، جامعه ایمانی مشعر، هیئت رزمندگان و هیئت دانش آموزی انصار المهدی اشاره کرد.

حجت الاسلام طاهری افزود: این مجموعه ها در کنار برخی از مجموعه های مرتبط با هیئت ها مانند جامعه مداحان، بنیاد دعبل خزایی و رزمندگان اسلام در حوزه هیئت ها هر سال نشستی را برگزار می کنند که امسال میزبانی این هیئت ها به استان بوشهر رسیده است.

وی ادامه داد: این نشست با محور سخنان هفته جاری رهبر معظم انقلاب در موضوع هیئت تشکیل شده است که در قالب آن راهکاریابی و شیوه پیاده سازی منویات ایشان مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر محور جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب باشد

استان بوشهر محور جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب باشد