مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:422022-01-25اقتصادي

مدیرعامل بانک رفاه: آماده توسعه همکاری های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم


حمایت از حوزه سلامت رویکرد اساسی بانک رفاه از گذشته تاکنون بوده است و این رویکرد پیش از همه گیری کرونا نیز وجود داشته است.

- حمایت از حوزه سلامت رویکرد اساسی بانک رفاه از گذشته تاکنون بوده است و این رویکرد پیش از همه گیری کرونا نیز وجود داشته است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: آماده ایم همکاری های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران را بیش از پیش توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه گانی با بیان این مطلب در نشست مشترک با پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، افزود: آماده ایم تا در حوزه های مختلف همیار مطمئنی برای دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیشبرد برنامه های توسعه ای باشیم.

وی با بیان اینکه، حوزه سلامت در اولویت اقدامات حمایتی بانک رفاه کارگران قرار دارد، افزود: حمایت از حوزه سلامت رویکرد اساسی بانک رفاه از گذشته تاکنون بوده است و این رویکرد پیش از همه گیری کرونا نیز وجود داشته است.

للـه گانی با بیان اینکه مدل حمایت بانک رفاه از حوزه سلامت متفاوت و بی نظیر است ، از ارائه خدمات حمایتی در قالب مسئولیت های اجتماعی به عنوان یکی از مهم ترین این تفاوت ها نام برد و گفت: سعی کرده ایم اقدامات بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی را به سمت بخش سلامت سوق دهیم و این مهم در تمامی شرکت ها و هلدینگ‎ های تابعه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک رفاه: آماده توسعه همکاری های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم

مدیرعامل بانک رفاه: آماده توسعه همکاری های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم