مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-25اجتماعي

تداوم آلودگی هوای البرز/ دما کاهش محسوس می یابد


با توجه به وارونگی دمایی در سطوح پایینی جو پتانسیل افزایش آلاینده ها به طور متناوب در سطح استان مورد انتظار است.

- آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار پایداری هوا سطح زرد اظهار کرد: همچنان جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی وجود دارد و با توجه به وارونگی دمایی در سطوح پایینی جو پتانسیل افزایش آلاینده ها به طور متناوب در سطح استان مورد انتظار است.

وی بیان کرد: با فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه تا جمعه صبح رگبار ساعتی برف و باران، وزش باد و کاهش محسوس دما و یخبندان و در ارتفاعات کولاک برف مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف همراه با غبار محلی است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 12 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا صفر درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 5 متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در عصر تمام ابری همراه با وزش باد و در اواخر وقت احتمال رگبار پراکنده برف است.

بهارونداحمدی به پیش بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما 11 درجه سانتی گراد و کمینه دما 3 درجه سانتی گراد بوده و بیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوای البرز/ دما کاهش محسوس می یابد

تداوم آلودگی هوای البرز/ دما کاهش محسوس می یابد