مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:172022-01-25سياسي

789 مورد تماس تلفنی با مرکز مشاوره پیشگامان مهر کرمانشاه در یکسال


معاون اجرایی مرکز مشاوره پیشگامان مهر کرمانشاه گفت: 789 مورد تماس تلفنی با مرکز مشاوره پیشگامان مهر کرمانشاه در یکسال برقرار شده است.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی امین بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری تشریح فعالیت های مرکز مشاوره پیشگامان مهر کرمانشاه، اظهار کرد: در یکسال گذشته 789 مورد با مرکز تماس تلفنی داشته و به تمامی این تماس ها پاسخ داده شده است.

وی افزود: روابط زوجین اولین فروانی در تماس ها بوده و اختلاف زوجین با 234 مورد در رتبه نخست قرار دارد و اختلافات خانوادگی 90 مورد تماس تلفنی داشته است.

معاون مرکز مشاوره پیشگامان مهر تصریح کرد: دومین مورد بحث ازدواج و طلاق بوده و 136 مورد در این موضوع تماس تلفنی داشته که به مشاوره قبل از ازدواج، حین ازدواج، بعد از ازدواج و مشاوره آستانه طلاق می توان اشاره کرد.

وی گفت: تربیت فرزند با 108 مورد سومین رتبه تماس تلفنی در مرکز مشاوره را به خود اختصاص داده و بهداشت روانی با 116 تماس و موضوعاتی از قبیل اخلاقی، معنوی و احکام با 64 مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.

مهدوی امین در رابطه با مشکلات روحی بیان کرد: این مشکلات از قبیل بدبینی، عدم اعتماد به نفس، سوظن، منفی گرایی می توان اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: عدم مهارت زوجین، بی توجهی به فرزندان، عدم محبت به همسر، قهر، عدم مسئولیت پذیری و جذاب نبودن زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

789 مورد تماس تلفنی با مرکز مشاوره پیشگامان مهر کرمانشاه در یکسال

789 مورد تماس تلفنی با مرکز مشاوره پیشگامان مهر کرمانشاه در یکسال