مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-25سياسي

پروژه «اشتهارد؛ اولین شهر دیجیتال کشور» در دهه فجر کلید می خورد


پروژه «اشتهارد؛ اولین شهر دیجیتال کشور» همزمان با دهه فجر آغاز شده و مصادف با روز ارتباطات در اردیبهشت سال 1401 به بهره برداری می رسد.

- البرز - سرپرست فرمانداری اشتهارد گفت: پروژه اشتهارد؛ اولین شهر دیجیتال کشور همزمان با دهه فجر آغاز شده و مصادف با روز ارتباطات در اردیبهشت سال 1401 به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ابراهیم کردلو عصر سه شنبه در دومین نشست شورای اداری شهرستان اشتهارد، ضمن تبریک میلاد باسعادت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س) به بانوان ایران زمین بویژه مادران و همسران شهدای گرانقدر شهرستان خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات مردم روستاهای این شهرستان در زمینه بازنگری طرح هادی روستاها، پیگیری برای استقرار بنیاد مسکن ضرورتی است که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تحقق آن باشیم.

وی افزود: شهرستان اشتهارد علاوه بر سبقه ی مانای مذهبی و فرهنگی، یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور و استان البرز است.

بنابراین با توجه به ماهیت اقتصادی شهرستان، تا پایان سال جاری شاهد افتتاح و راه اندازی چندین واحد تولیدی و صنعتی خواهیم بود.

در این راستا فراهم کردن بسترهای لازم به منظور جذب سرمایه گذاران در این شهرستان از جمله اولویت های کاری فرمانداری است که تنها در سایه مشارکت مردم، صاحبان صنایع و همکاری مسئولان استان و شهرستان به منصه ظهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه «اشتهارد؛ اولین شهر دیجیتال کشور» در دهه فجر کلید می خورد

پروژه «اشتهارد؛ اولین شهر دیجیتال کشور» در دهه فجر کلید می خورد