مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:572022-01-25اجتماعي

عدم بهره مندی از شاخص راه اصلی ترین مشکل کردستان است


استاندار کردستان مهم ترین چالش استان طی چند روز اخیر برای خدمت رسانی بهتر به مردم را عدم بهره مندی شبکه استان از راه روستایی و بزرگراه ذکر کرد و گفت: - ایسنا/کردستان استاندار کردستان مهم ترین چالش استان طی چند روز اخیر برای خدمت رسانی بهتر به مردم را عدم بهره مندی شبکه استان از راه روستایی و بزرگراه ذکر کرد و گفت: کردستان از استان های آخر کشور در شاخص راه است.

امروز سه شنبه (5 بهمن ماه) در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کردستان، که با حضور وزیر کشور در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد اظهار کرد: بارش فراوان همراه با کولاک و برودت زیاد هوا در طول چند دهه اخیر در استان کردستان بی سابقه بوده است و رخ دادن این مجموعه به طور همزمان باهم، اگرچه مشکلاتی را در استان موجب شد، اما زمینه نشاط و شور جامعه را نیز فراهم کرد.

وی افزود: به رغم بارش برکت الهی بحران تنش آبی در برخی شهرستان های استان به ویژه در بانه رفع شد و امید است که سال زراعی و پرآبی در پیش روی استان باشد.

استاندار کردستان ادامه داد: میزان بارش تجمعی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 180میلی متر بوده که این میزان نسبت به سال گذشته و بلند مدت تراز مثبت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم بهره مندی از شاخص راه اصلی ترین مشکل کردستان است

عدم بهره مندی از شاخص راه اصلی ترین مشکل کردستان است