مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:472022-01-25سياسي

سفیر فنلاند بعد از بازدید یک روزه از قزوین: حتما دوباره به این شهر سفر خواهم کرد


یکروز زمان کافی برای دیدن جاذبه های پرتعداد تاریخی و گردشگری قزوین نبوده و برای این کار به زمان بیشتری نیاز است؛ گرچه سفر کوتاهی بود ولی از دیدن آثار تاریخی قزوین بسیار لذت بردم و با توجه به نزدیکی تهران به قزوین حتما دوباره به این شهر سفر خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، کاری کاهیلوتو روز سه شنبه در بازدید از تعدادی جاذبه های تاریخی قزوین، این شهر را از شهرهای تاریخی و بسیار زیبای ایران توصیف و اظهار کرد: گرچه سفر کوتاهی بود ولی از دیدن آثار تاریخی قزوین بسیار لذت بردم و با توجه به نزدیکی تهران به قزوین حتما دوباره به این شهر سفر خواهم کرد.

  وی ادامه داد: باید با فرصت بیشتری از جاذبه های تاریخی قزوین که از کهن شهرهای ایران به شمار می رود دیدن کرد و با آن آشنا شد.

این دیپلمات اظهار امیدواری کرد با مهار کامل کرونا و توسعه روابط میان کشورش با ایران گردشگران این کشور بتوانند به شهرهای تاریخی ایران مانند قزوین سفر کنند.

 کاهیلوتو ادامه داد: مجموعه سعدالسلطنه قزوین بسیار خوب و زیبا مرمت شده و من پیش از این در کتاب لونلی پلانت (lonely planet)، راهنمای سفر به کشورهای جهان، اطلاعات این بنا را مطالعه کردم و توریستهای بسیاری نیز  در سراسر دنیا علاقه مندان به بازدید از این مجموعه تاریخی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر فنلاند بعد از بازدید یک روزه از قزوین: حتما دوباره به این شهر سفر خواهم کرد

سفیر فنلاند بعد از بازدید یک روزه از قزوین: حتما دوباره به این شهر سفر خواهم کرد