مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:572022-01-25اجتماعي

معلمی به توانِ غیرت/ ماجرای عبور از رودخانه ای خروشان به عشق دانش آموزان


در این گزارش به سراغ معلمی رفتیم که هر بار برای رسیدن به مدرسه باید به دل رودخانه سرد کوهرنگ بزند و برای شادی دانش آموزانش.

- فارس: چرا در این شرایط سخت به کارتان ادامه می دهید؟ معلمی یک تعهد بزرگ است و همچنین یک عشق غیرقابل وصف که اگر شرایط سخت تر از این هم بود رهایش نمی کردیم و بسیاری دیگر از معلمان نیز در همین شرایط تدریس می کنند و اصلا به فکر رها کردن این رسالت بزرگ نیستند.

فقط باید درک کنید وقتی خنده ای از روی علم آموزی بر لبان دانش آموان کوچک و مظلوم این مناطق می نشیند چه حلاوتی بر قلب معلم می نشاند و وقتی که می بیند دانش آموزانش رشد کرده و از مقطعی به مقطع بالاتر می روند چه لذتی دارد.

مدرسه ما یک کانکس فلزی و همزمان خانه معلم است و در این روستا 5 دانش آموز دختر در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند که وظایفی از جمله برگزاری جشن ها ایجاد شادابی و نشاط، پرورش و آموزش های فرهنگی نیز در کنار آموزش درسی بر عهده معلم است و در این راستا با آوردن مواد اولیه از شهر و پختن کیک و پیتزا و برف بازی تا حدودی تلاش کرده ام محقق شود و به حمدالله ارتباط خیلی خوبی با دانش آموزان و اهالی روستا برقرار شده.

از طبخ پیتزا تا کیک در مدرسه برای دانش آموزان ایجاد شادابی و نشاط، پرورش و آموزش های فرهنگی نیز در کنار آموزش درسی بر عهده معلم است و در این راستا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی به توانِ غیرت/ ماجرای عبور از رودخانه ای خروشان به عشق دانش آموزان

معلمی به توانِ غیرت/ ماجرای عبور از رودخانه ای خروشان به عشق دانش آموزان