مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-25پزشكي

تزریق واکسن کرونا در اصفهان از 7.7 میلیون دز گذشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: رعایت پروتکل ها، زدن ماسک، واکسن مهم است، در مجموع 7733900 واکسن در هر سه دز در استان زده شده ولی حدود 650 هزار نفر در استان واکسن دز اول را هم نزده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شاهین شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عصر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا درخصوص  آخرین وضعیت کرونا اظهار کرد: هم اکنون سویه غالب ویروس کرونا در دنیا امیکرون است و مرگ و میر این سویه نسبت به گونه دلتا کمتر است، اما چون حجم زیادی از افراد را درگیر می کند، ناخودآگاه مرگ و میر نیز بالا می رود که  البته در شرایط فعلی آمار مرگ و میر در ایران وضعیت خوبی دارد و با توجه به اینکه در میان دو پیک قرار داریم، شرایط بسیار شکننده است.

وی افزود: تعداد بیماران سرپایی در کل کشور افزایش پیدا کرده و در استان طی چند روز اخیر مرگ و میر نداشتیم، نطنز و کاشان زرد و سایر شهرستان های استان اصفهان در وضعیت آبی قرار دارند که این رنگ بندی بر اساس سویه دلتا طراحی شده و اگر براساس تعداد بیماران سرپایی و سویه امیکرون انجام شود، ممکن است وضعیت شهرستان ها دچار تغییر شود.

شیرانی ضمن اشاره به اینکه شیوع بین دانش آموزان در حال افزایش است، گفت: رعایت پروتکل ها، زدن ماسک، واکسن مهم است، در مجموع 7733900 واکسن در هر سه دز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا در اصفهان از 7.7 میلیون دز گذشت

تزریق واکسن کرونا در اصفهان از 7.7 میلیون دز گذشت