مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-25اقتصادي

عملیات اجرایی احداث پل جاده ای آستارا-آستارا آغاز شد


عملیات اجرایی احداث پل جاده ای آستارا-آستارا با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، رستم قاسمی وزیر راه و شهرداری جمهوری اسلامی ایران و شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان عصر امروز با هدف کلنگ زنی پل جاده ای آستارا-آستارا و بازدید از پروژه های عمرانی و زیرساخت های این شهرستان به واسطه مرز زمینی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شدند.

  پل جاده ای آستارا-آستارا با هدف اتصال اتوبان باکو به رشت-قزوین و محور بزرگ راهی ترانزیت بین المللی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به طول 89 متر و عرض 30/60 متر توسط وزارت راه شهرسازی در مدت زمان 18 ماه قرار است روی رودخانه مرزی آستاراچای احداث شود.

  حضور وزیر راه و شهرداری در شهرستان آستارا در آستانه سفر آیت الله رییسی و هیأت دولت به استان گیلان صورت گرفته و روز پنج شنبه مورخ 7 بهمن ماه 1400 رییس جمهور دولت کار و کرامت به همراه جمعی از وزرای راه و شهرسازی، ورزش جوانان، اقتصاد و امور دارایی، نیرو و کشور میزبان مردم استان گیلان هستند.

  طبق پیش بینی های صورت گرفته، هم زمان با سفر رییس جمهور به استان گیلان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان آستارا سفر خواهند کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث پل جاده ای آستارا-آستارا آغاز شد

عملیات اجرایی احداث پل جاده ای آستارا-آستارا آغاز شد