مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-25سياسي

استخدام فرزندان شهدا وجانبازان/ نامی غیر از شهدا بر معابر نباشد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت:طبق بخشنامه، 100 درصد فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد باید در دستگاه های اجرایی استخدام شوند.

- ، امیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر سه شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فارس گفت: 33 هزار نفر در کشور شرایط استخدامی را دارند که برای 17 هزار نفر برای شرکت در آزمون مجوز صادر شد.

وی با بیان اینکه سهم فارس 500 نفر بود، افزود: 350 نفر در آزمون شرکت کردند که برای 115 نفر اقدام شده است، اما دستگاه های اجرایی به کندی عمل می کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به متقاضیان مسکن در فارس اشاره کرد و گفت: 5 هزار خانوار از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که متقاضی دریافت مسکن هستند نه زمین و نه وام گرفتند که تعداد قابل توجهی است.

وی ادامه داد: در فارس برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی با استاندار سابق تفاهم نامه امضا شده بود که فقط برای 310 نفر محقق شده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در کار فرهنگی عقب هستیم، افزود: در استان ها سالی یک فیلم سینمایی در رابطه با چهره شاخص ایثار و شهادت ساخته شود و در سال 30 فیلم سینمایی می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: در خصوص نامگذاری معابر در شهرها هیچ نامی جز نام شهید نمی توان گذاشت و شوراها و شهرداری ها باید اقدام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام فرزندان شهدا وجانبازان/ نامی غیر از شهدا بر معابر نباشد

استخدام فرزندان شهدا وجانبازان/ نامی غیر از شهدا بر معابر نباشد