مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-25سياسي

راهکارهای پیشگیری از تکرار خسارت های ناشی از سیل باید بررسی شود


رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان گفت: براساس اولویت بندی باید حل مشکلات مردم خسارت دیده، جبران خسارت ها و آسیب شناسی عوامل سیل و خسارت های ناشی از آن مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان امروز در سفر به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان با اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی و سازمان های وابسته به صورت جهادی در کنار مردم و همراه مسئولان هستند، افزود: اقدامات فوری جهت حل مشکلات ناشی از سیل در دست انجام است و در مراحل بعدی باید با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور،  برای جبران خسارت های وارده به مردم اقدام شود.

وی همچنین با اشاره به تخریب برخی از زیرساخت های مواصلاتی از جمله پل ها اظهارداشت: بازنگری و بررسی تخصصی کارشناسان مربوطه باید به نحوی صورت گیرد که دلایل تخریب این زیرساخت ها نیز مشخص شود، زیرا انتظار این است که در زمان طراحی و اجرای پروژه های عمرانی، به نحوی اقدام شود که پاسخگویی مناسب در زمان بحران نیز صورت گیرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: هرگونه اغماض در برخورد با قصور احتمالی انجام شده در مسیر طراحی، نظارت و اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی که موجب تشدید درد و دشواری برای مردم در زمان برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای پیشگیری از تکرار خسارت های ناشی از سیل باید بررسی شود

راهکارهای پیشگیری از تکرار خسارت های ناشی از سیل باید بررسی شود