مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-25سياسي

عابر بانک و جعبه سیاه حسین فریدون کیست و چگونه از کشور فرار کرد؟


در نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز، به فردی در پرونده اشاره شد که از وی به عنوان عابر بانک حسین فریدون نام برده می شود.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس- دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز (شنبه، 2 بهمن ماه) در شعبه 4 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و به صورت علنی برگزار شد.

در این دادگاه، نماینده دادستان از شخصی با عنوان مسعود احمدی زاده نام برد که یکی از رفقای مهم حسین فریدون قلمداد می شود، شخصی که به اذعان نماینده دادستان، در حال حاضر در کشور وجود ندارد و رسیدگی به اتهاماتش، می تواند معمای اتهامات برادر حسن روحانی را تا حد قابل توجهی حل می کند.

نماینده دادستان درباره احمدی زاده گفت: حسب گزارش معاونت حقوقی سازمان اطلاعات سپاه حدفاصل تاریخ 10/ 09/ 94 تا 17/ 10/ 94 مجموعاً مبلغ 16 میلیارد و 200 میلیون ریال طی 38 تراکنش بانکی از حساب محمدعلی پور فطرتی به حساب آقای مسعود احمدی زاده در بانک صادرات از مرتبطان حسین فریدون واریزشده است.

 استفاده حسین فریدون از حساب های مسعود احمدی زاده جهت دریافت رشوه و حق حساب از رسول دانیال زاده تأییدشده است و موجب محکومیت مسعود احمدی زاده به اتهام فراهم کردن بزه ارتشاء از طریق در اختیار قرار دادن حساب بانکی به حسین فریدون به 15 سال حبس تعزیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابر بانک و جعبه سیاه حسین فریدون کیست و چگونه از کشور فرار کرد؟

عابر بانک و جعبه سیاه حسین فریدون کیست و چگونه از کشور فرار کرد؟