مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-25اقتصادي

تخریب ویلاهای لوکس غیرمجاز در محمودآباد/آزادسازی اراضی از چنگ زمین خواران


فرمانده انتظامی مازندران، از آزادسازی اراضی کشاورزی محمودآباد و تخریب دو ویلای غیرمجاز به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتضی میرزایی از آزادسازی اراضی کشاورزی محمودآباد و تخریب دو ویلای غیرمجاز به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد و  اظهار کرد: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

وی گفت: در این طرح ماموران انتظامی محمودآباد در اجرای حکم های قضایی مبنی بر تخریب دو ویلای غیرقانونی که در زمین های کشاورزی که اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز کرده بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پس از هماهنگی های لازم، با حضور نماینده سازمان های مرتبط در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی و اراضی محصور با رعایت تمامی حقوق شهروندی و ضوابط تخریب شدند، افزود: با اجرای این طرح بیش از 5 هزار و 100متر از اراضی کشاورزی از چنگ سه نفر از زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در استان مازندران با بیان اینکه واحدهای ساختمانی و سازه های ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد، گفت: ارزش ریالی این ویلاها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر 70 میلیارد ریال برآورد شد و 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ویلاهای لوکس غیرمجاز در محمودآباد/آزادسازی اراضی از چنگ زمین خواران

تخریب ویلاهای لوکس غیرمجاز در محمودآباد/آزادسازی اراضی از چنگ زمین خواران