مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-25اقتصادي

استان همدان در بازرگانی داخلی و خارجی مورد توجه قرار خواهد گرفت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه استان همدان در عرصه بازرگانی داخلی و خارجی مورد توجه قرار خواهد گرفت، خواستار همکاری و همگامی ها در این عرصه شد.

- به گزارش، احمد شانیان عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه کار، کار بزرگ و شرایط سخت است بدین ترتیب، از همه می خواهم که در این عرصه کمک کنند تا تحولات بزرگی را شاهد باشیم، گفت: کارکنان صمت استان همدان از بهترین ها هستند و قطعاً با صنعتگرانی که در عصر جبهه اقتصادی می جنگند، کار را به عنوان برادر کوچک تری پیش خواهیم برد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اضافه کرد: برنامه هایی تدوین شده و طبق سیاست های دولت سیزدهم و وزارت صمت تدوین شده است که امیدواریم آنها را بتوانیم به نحو مناسب و طبق اولویت بندی ها پیش ببریم.

وی با اشاره به بحث صنعت، تسهیلگری و رونق در این عرصه، اظهار کرد: باید کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل احیا و ارتقای سطح ظرفیت کارخانه ها صورت گیرد.

شانیان ادامه داد: در حوزه معدن نیاز است تا با برنامه های منسجم تری ارزش افزوده ایجاد و فرآوری مواد معدنی و ارزش آفرینی را در پیش بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان همدان در بازرگانی داخلی و خارجی مورد توجه قرار خواهد گرفت

استان همدان در بازرگانی داخلی و خارجی مورد توجه قرار خواهد گرفت