مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-25سياسي

تجلیل از فعالین پویش «ایران مهربان» در شیراز


آیین تجلیل از فعالین پویش «ایران مهربان» با حضور متولیان این طرح در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در محل سالن جلسات سپاه فجر استان فارس با حضور فرمانده سپاه فجر و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالین پویش ایران مهربان تجلیل به عمل آمد.

سردار بو علی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این برنامه بیان داشت: در پویش ایران مهربان توقعات از استان فارس نسبت به دیگر استان ها چندین برابر است و همین مساله، شاید باعث شده استان فارس با آن رتبه مدنظر فاصله داشته باشد اما تلاش های بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد اگر نسبت به جمعیت و خدمات ارائه شده و افرادی که تحت پوشش قرار گرفته اند نگاه کنیم خواهیم دید که رتبه استان فارس بسیار بالاتر است.

وی ادامه داد: به دنبال جذب 100 هزار حامی هستیم و باید این موضوع صورت بگیرد و انتظار داریم همه برای تحقق آن تلاش کنند اجرای این طرح  می تواند بسیاری از مشکلات خانواده های نیازمند و ایتام را رفع کند.

انتظار داریم در تمام شهرستان ها و نواحی به این مساله توجه ویژه ای شود و اگر عقب ماندگی در این طرح وجود دارد را جبران کنند.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه اگر فرمانده پایگاه ما در کنار فعالیت های خود اقدام به راه اندازی یک مرکز نیکوکاری می کنند این حرکت، بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فعالین پویش «ایران مهربان» در شیراز

تجلیل از فعالین پویش «ایران مهربان» در شیراز