مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:022022-01-25سياسي

حضور مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راهپیمایی 22 بهمن


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری حضوری راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: این موضوع در وزارت کشور مورد تأیید واقع شده اما نظر ستاد ملی کرونا فصل الختام است.

- حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار کرد: یوم الله 22 بهمن از روزهای بزرگ و تاریخی و تأثیرگذار در تقویم جمهوری اسلامی است که باید هرچه باشکوه تر برگزار بشود.

محمودی با بیان اینکه امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را انشاالله مردم عزیز ما همانند گذشته باشکوه برگزار خواهند کرد گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود تمام برنامه ریزی ها در سطح استان تهران برای برگزاری راهپیمایی تدارک دیده شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انشاالله مردم عزیزمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه عنوان کرد: موضوع راهپیمایی حضوری 22 بهمن ماه در کمیته ویژه در وزارت کشور مورد تأیید واقع شده و البته نظر نهایی را انشاالله ستاد ملی کرونا خواهد داد و تا این لحظه جمع مسئولان ذیربط با برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن موافقت دارند و امیدوار هستیم که انشاالله این اتفاق می افتد و اما در نهایت قطعاً هر چه نظر استاد ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راهپیمایی 22 بهمن