مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-25اقتصادي

«احمد شانیان» سکاندار سازمان صمت همدان شد


«احمد شانیان» سکاندار سازمان صمت همدان شد - به گزارش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولین دستگاه های اجرایی برای رونق تولید و پیش روی آن در سطح استان همدان، گفت: همه همراه مدیر جدید برای حرکت به سمت رتبه های اول هستند.

ظاهر پورمجاهد با تاکید بر اینکه به راستی، همه می خواهند که همدان اول شود، اضافه کرد: استان همدان هیچی کم ندارد که بتواند به رتبه های برتر دست یابد، کارهای ارزشمندی در دوران رییس قبلی سازمان صمت همدان انجام شد و مطمئناً رییس جدید این سازمان نیز آنها را ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: باید مسئولانه و دلسوزانه وارد کار شویم و دستورات رهبری را در عمل نشان داده و پیش بگیریم.

پورمجاهد با اشاره به بیانه گام دوم به استفاده از نیروهای جوان و متخصص و انقلابی اشاره کرد و امروز یکی از این نمونه ها، کار خود را در استان همدان و در زمینه صنعت، معدن و تجارت شروع خواهد کرد و امیدوارم با این روند، فضای توسعه و تسریع توسعه استان فراهم شود.

در ادامه، حمیدرضا متین؛ از زحمات و همکاری مجموعه همکاران این سازمان و اصناف همدان تشکر کرد و گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا ، شرایط واقعاً سخت و ما بسیار گرفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«احمد شانیان» سکاندار سازمان صمت همدان شد

«احمد شانیان» سکاندار سازمان صمت همدان شد