مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-25سياسي

برنامه های دهه فجر مردمی برگزار می شود/راهپیمایی دهه فجر با رژه موتوری


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: انقلاب اسلامی متعلق مردم به همه مردم است و به همین خاطر برنامه های دهه فحر باید به صورت مردمی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله رحیمی عصر امروز در جلسه برنامه های دهه فجر استان زنجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی متعلق مردم به همه مردم است و به همین خاطر باید برنامه های دهه فحر باید به صورت مردمی برگزار شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اشاره به اینکه حمایت های مردم انقلاب را به این مرحله رسیده است، تصریح کرد: همه خدمت گزاران نظام باید در این خصوص پای کار باشند.

وی با تأکید بر تولید محتوا در حوزه دهه فجر افزود: تولید محتوا اهمیت بالایی در مقابله با هجمه دشمنان دارد، شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد:  22 بهمن امسال با روز جمعه و ماه رجب مقارن شده است و شعار دهه فجر انتخاب شده برای امسال، جشن انقلاب 1400 انتخاب شده است.

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه سال گذشته به علت شیوع کرونا راهپیمایی به صورت خودرویی اجرا شد، تصریح کرد: مردمی بودن و محور قرار گرفتن مساجد و تشکل های دینی در برنامه های دهه فجر امسال مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر مردمی برگزار می شود/راهپیمایی دهه فجر با رژه موتوری

برنامه های دهه فجر مردمی برگزار می شود/راهپیمایی دهه فجر با رژه موتوری