مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-25سياسي

ایران طی 4 سال متوالی ارزان ترین مقصد گردشگری دنیا بوده است


سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجمع جهانی اقتصاد در بین 140 کشور مقصد گردشگری، ایران طی چهار سال متوالی ارزان ترین مقصد سفر دنیا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی میراث‎فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: مجموعه ماموریت های سه گانه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل، پیشران هویتی و فرهنگی و توسعه ای برای کشور در ابعاد مختلف است.

وی افزود: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجمع جهانی اقتصاد در بین 140 کشور مقصد گردشگری، ایران طی چهار سال متوالی ارزان ترین مقصد سفر دنیا بوده است که باید به این موضوع به صورت ویژه توجه شود.

حجت الاسلام گنابادی نژاد خاطرنشان کرد: براساس آمارها زائران عراقی از سفر به مشهد بیشترین استقبال را داشته اند باید به شایستگی از زائران میزبانی کنیم.

وی در ادامه گفت: گردش مالی سوغات و صنایع دستی زائر در مشهد از 3 تا 6 هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود.

سنگ هرکاره و فیروزه از ظرفیت های ویژه مشهد است که باید برنامه ریزی برای برندسازی و استفاده از این ظرفیت مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران طی 4 سال متوالی ارزان ترین مقصد گردشگری دنیا بوده است

ایران طی 4 سال متوالی ارزان ترین مقصد گردشگری دنیا بوده است