مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-25پزشكي

ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شتاب گرفت/ 75 مبتلای جدید در شبانه روز گذشته


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 69 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 6 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارحال و بختیاری، سید علی درخشان، امروز گفت: طی 24 ساعت گذشته 272 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 20 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 69 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 6 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

درخشان با اشاره به اینکه 3 بیمار شرایط بحرانی دارند، افزود: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همچنان یک هزار و 765 نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان بروجن در وضعیت زرد و شهرستان های اردل، بن، سامان، فارسان، شهرکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شتاب گرفت/ 75 مبتلای جدید در شبانه روز گذشته

ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شتاب گرفت/ 75 مبتلای جدید در شبانه روز گذشته