مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-25اجتماعي

آغاز طرح آهن یاری و مکمل ویتامینD در مدارس متوسطه کاشان


معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از آغاز اجرای طرح آهن یاری و مکمل ویتامین D برای دانش آموزان دوره های متوسطه اول و دوم این شهرستان خبر داد.

- حسین محمودی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آشنایی و ترویج فرهنگ پیشگیری و مراقبت از خود، مهم ترین اولویت تأمین سلامت جامعه است که با مشارکت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می شود.

وی افزود: طرح آهن یاری یکی از برنامه هایی است که به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از کم خونی و فقر آهن آنها پیگیری می شود و در این راستا 130 هزار قرص آهن برای مصرف هفتگی در مدت چهار هفته در اختیار دانش آموزان دختر قرار گرفت.

محمودی با اشاره به نیمه حضوری بودن کلاس های آموزشی، تصریح کرد: مکمل ویتامین D نیز با توزیع 150 هزار قرص برای مصرف ماهانه یک قرص برای دانش آموزان دختر و پسر بر اساس برنامه زمانبندی مناسب با مشارکت خانواده ها اجرا می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، گفت: طرح های سلامت محور با هدف افزایش آگاهی دانش آموزان در قالب تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود که مدارس پویا، سنجش قد و وزن، تغذیه سالم، طرح نوجوان سالم، یاریگران زندگی و المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای بخشی از این برنامه ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح آهن یاری و مکمل ویتامینD در مدارس متوسطه کاشان

آغاز طرح آهن یاری و مکمل ویتامینD در مدارس متوسطه کاشان