مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-25سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری بانک رفاه و شستا


در راستای اجرایی شدن فرمان ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر رییسی به بانک ها در خصوص حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در سالی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام تولید؛ - در راستای اجرایی شدن فرمان ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر رییسی به بانک ها در خصوص حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در سالی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامیده شده است، تفاهم نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه طی سخنانی در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: با امضای این تفاهم نامه فصل نوینی از همکاری های متقابل بانک رفاه و شستا آغاز خواهد شد که در نهایت رونق اقتصادی و اشتغالزایی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی افزود: آمادگی دارد تا در قالب این تفاهم نامه همیار مطمئنی برای شستا به منظور پیشبرد برنامه های توسعه ای این شرکت باشیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: آمادگی داریم تا بر اساس ضوابط و مقررات بانکی و برمبنای معدل حساب هلدینگ ها و شرکت ها زیرمجموعه شستا، نسبت به ارائه کمک های بلاعوض به این هلدینگ ها و شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بانک رفاه و شستا

امضای تفاهم نامه همکاری بانک رفاه و شستا