مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-25پزشكي

پول تعرفه خدمات پرستاری سال آینده به حساب آنها واریز می شود


معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه پرستاران بزرگ ترین گروه نظام سلامت هستند، گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری با هدف هویت حرفه ای و ترمیم معیشت این گروه در شرف عملیاتی شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس عبادی، در همایش مشترک رؤسای هیأت مدیره های نظام پرستاری و مدیران پرستاری سراسر کشور، اظهار کرد: تشکیل سازمان نظام پرستاری و توسعه معاونت پرستاری و سایر نهادهای صنفی و انجمن های علمی، توسعه دانشکده ها و ظرفیت پذیرش دانشجو باعث قدرت بخشی به خانواده بزرگ و 200 هزار نفری پرستاری شده است که این جمعیت بزرگ، یک منبع قدرت است، منظور از منبع قدرت، جایگاهی است که می توانیم داشته باشیم تا به مردم کمک کنیم.

وی افزود: اگر خروجی تلاش ها منجر به کاهش درد و رنج و آلام مردم نشود، خاصیتی نخواهد داشت، بنابراین اطمینان دارم اکثر پرستاران اینگونه فکر می کنند که اگر رنج فعالیت های صنفی را متحمل شده اند، هدفشان کمک به مردم کشورشان بوده است و قرار است همه ما به عنوان پرستار به سایر انسان ها کمک کنیم.

عبادی گفت: مهم تر از موضوع مالی تعرفه گذاری خدمات پرستاری، هویت حرفه ای است.

حرفی که به لحاظ مالی استقلال نداشته باشند رشد حرفه ای شأن بسیار کند خواهد بود، اما این قدرت مالی عموماً مسموم کننده است و بنابراین باید نگاهی که به نظام فی فور سرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول تعرفه خدمات پرستاری سال آینده به حساب آنها واریز می شود

پول تعرفه خدمات پرستاری سال آینده به حساب آنها واریز می شود